PyscoticBladeKittyPyscoticBladeKitty

Main News Art Favorites Reviews Stats

Contact Info / Websites

PyscoticBladeKitty's News

Damn.

2010-11-16 22:55:58 by PyscoticBladeKitty

I need to get on here more often. oh well. for some reason the arms on this one drove me up the walls for the longest time. I had to erase them both and change the pose and then I ended up leaving it....for about a month (*cough* or two *cough*). I'm such a lazy ass and I should have posted this LONG ago but ah well. The fruits of my labor. Why do I post on here too? Not sure, but I felt like it so deal.

Damn.


Finally

2010-07-21 16:29:51 by PyscoticBladeKitty

Ya know I actually managed to start posting again. I felt like such a bum for the longest time plus the system I'm using I originally hated with a passion. It's just 'paint' nothing fancy but the first time I ever tried it I nearly threw a fit and I deleted everything. Nothing seemed to come out right. Well I'm proud to say this isn't that bad. took me over 48 hours to finish it.

Finally


OOWIE OOWIE!

2010-06-09 22:45:14 by PyscoticBladeKitty

It's mah birth day!! ha ha! even though it's probbaly gonna take forever for someone to come and read this that is OKAY cause you know what? I GOTS CAKE!


*yawns* =o=

2009-11-21 18:01:22 by PyscoticBladeKitty
Updated

Yeah I've been dead for a while and life has been pretty slow...I feel like i've been run over by a truck twice, once foreward and once going in reverse.
Well anyway...this is an unknown redhead from a really old, rare tentacle hentai "Legend of Lyon"...hm. No real reason for telling though.

*yawns* =o=


Holy SHIT!!!

2009-07-16 23:13:55 by PyscoticBladeKitty

Okay I know I haven't been on this site in a long time please don't shoot me. I'm going to Otakon!! :D with a bunch of friends and my bro on Saturday, if you're going then say so cause...well...We could look for you and throw pickles at the back of your head...seriously...we could...we MIGHT. >:3 Want a pickle? Mwuhahahahahahahaha!!! I'm hooked on a site called crookedsixpence.com, created by Katey Towell. She does Skary.net (children are scary) Yes indeed we are. Check it out if you get the chance. also look me up on deviantart.com.

SEE YA AT OTAKON 09 BITCHES!!!!


ACK!!! XO

2009-01-26 17:58:17 by PyscoticBladeKitty

Eh sending in high school applications. DX They burn! They burn my eye!!! ah seriously though I'm wondering how everyone ones doing out there. Still have yet to post anything (ugh I feel pathetic) There's a convention coming up in VA. It's KATSUCON WOO HOO YA BITCH! I'm doing some new fanfictions which I am hoping are not complete and total failures and my reviews are brightening my spirits up. Eh had a few back fires here and there but I'm A.O.K.
Must Go and Devoure CHOCOLATE!
Oh and down bellow is the link to a pic of one of my Oc's from a Yu Yu Hakusho fic in progress, her name is Fosha.
http://pyscoticbladekitty.deviantart.c om/art/Taboo-109920680


*Sigh*

2009-01-04 14:14:19 by PyscoticBladeKitty

Schools starting up again... Well it was fun while it lasted and I had fun. I hope evyone had a good time as well. >:3
Not much of an entry huh. XD


XD Baby!

2008-12-16 20:04:04 by PyscoticBladeKitty
Updated

First off. My sis just had another little baby boy. He was nine pounds eight ounces at birth. Hes so addorable. Um we are supposed to have some type of winter concert some time this month. I have to check back on that. We also just recently moved into a brand new house. I don't even think its even a year old yet. We were lucky. :3 My brother has also come back from college for the holidays so i'm in very good spirits.


Heh

2008-10-21 17:39:35 by PyscoticBladeKitty

Weve got another show coming up supposedly on the 15 of Nov. We are opening for a group called Nu-Era. Come to find out that one of the memebers was the person who did the recording for our album. XD I didn't even know. Anyway their pretty awesome. I'm looking forward to it but i'm kinda nervous no matter how many times i've done this . Dammit. We also have to go back into the studio and redo a few things. WORK WORK WORK XD


hn...

2008-09-03 17:35:51 by PyscoticBladeKitty

Yeah I'm back.I'm back in school again, kinda feels weird though. The band got a gig earlier on maybe a little before school started...could have done better. They want us down in a couple other places as well, but can't really remeber where. I guess that means something if we have people wanting us to perform in NYC and , Las Vegas and all. *shrug* Could use the experience. I've also got a few new post on Deviantart. Go check me out if ya want, leave some coments, my name is the same as it is on here.
Music: Chevelle-Family System
Food: Philly steak and cheese
Mood: eh.
TV: Gravitation (yay yaoi!)